نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدیدترین مصاحبه ماسکرانو معادله آمدن یا نیامدنش را مشخص کرد

جدیدترین مصاحبه ماسکرانو معادله آمدن یا نیامدنش را مشخص کرد

جدیدترین مصاحبه ماسکرانو با اینکه مملو از احساسات و علاقه‌اش به بارسلونا است اما نشان دهنده قوی بودن احتمال ترانسفرش را نیز می‌دهد.

 

جدیدترین مصاحبه‌ خاویر ماسکرانو که رسانه‌های ایتالیایی صبح امروز آنرا بازنشر کرده‌اند؛ تا حدود بسیاری، نزدیک بودن او و یوونتوس را دست‌کم تاکنون اثبات می‌کند. ستاره سرشناس بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در این گفتگو گفته است:

 

قبل از خروج از بارسا باید چیزهای زیادی را مثل موقعیتم در تیم ملی آرژانتین بسنجم. شایعات پیرامون مذاکرات و حضورم در یوونتوس را نمی‌توانم انکارکنم اما از طرفی هم دقیقاً نمی‌دانم آینده‌ام چه خواهد شد؛ آیا یک‌سال یا بیشتر در بارسلون خواهم ماند یا دوران حضورم در این شهر به پایان رسیده است؟ !

 

ماسکرانو در ادامه مصاحبه‌اش ضمن یادآوری روزهای خوبش با بارسلونا و دستاوردهایش در این باشگاه اسپانیایی افزود:

 

بارسلونا باعث جلب شدن توجهات بین‌المللی بسیاری به من شد و اسپانیا کیفیت فوق‌العاده‌ای به زندگی من هدیه کرد. با این دستاوردها پیدا کردن جایی دیگر برای ادامه فوتبال و زندگی خیلی هم آسان نیست.

 

این بازیکن 31 ساله همچنین به پستی که در بارسا بازی می‌کند اشاره‌ کرده و در اظهاراتی قابل تأمل خاطرنشان کرده است:

 

بهترین دوران فوتبالی من در اینجا گذشت؛ هرچند همواره در پست غیرتخصصی‌ام (هافبک) به بازی گرفته می‌شدم. در هر حال نباید این را نیز فراموش کرد که بازی به عنوان مدافع آنهم در بارسلونا برای من ضمن عدم میسر بودن، بسیار سخت نیز بود.

 

ماسکرانو که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون ریور پلاته، کورینتیانس، وستهام، لیورپول و بارسلونا را در کارنامه خود دارد در 6 فصل گذشته یکی از ارکان ثابت این تیم سرشناس بوده است و اینک او در 31 سالگی به دنبال تجربه فضایی جدید در دوران ورزشی‌اش است. هافبک دفاعی تیم ملی آرژانتین که تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد در صورت موافقت سرمربی این تیم در نخستین روزهای آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی به تورین خواهد آمد تا بدون شک بزرگ‌ترین نقل و انتقال این فصل یووه باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: